pátek 12. srpna 2011

Vážně myšlený článek na vážné téma...

K tomuto psaní mne vyprovokovaly velmi neadekvátní reakce kolem současné akce "Prague pride".. nebo jak se ta akce jmenuje.. Myslím, že všichni víme, o co jde..
Hlasy jdou se zvláštní ozvěnou jak z krajní pravice, tak z krajní levice.. (o reakci "pedofilní církvi" se nebudu vůbec zmiňovat.. to je kapitola sama o sobě.)
Vždy slyším..."Jsme tolerantní, ale.... bla bla bla..". A vlastně, když si pro sebe rozklíčuji co tím svým žvaněním říkají, neustále mi z toho vychází: "Nesnáším ty buzeranty..!" Je to "krásné slovo".. píšu ho proto, že bychom na něj neměli zapomínat. A ještě jedno "pederast".. to pro čtenáře v ruském jazyce.. Proč si to myslím? Vždy se někde najde nejvyšší spravedlivý a začne kázat bez základních znalostí. Kecky nebo necky, vše je jim jedno, hlavní je tah na branku .. " a končí rozsudkem "a to bych zakázal!".Žádný argument neberou v potaz, připadaně odkazují na cokoliv .. "na nějakém.. jakémsi .. vždyť to lze léčit.." A znovu dokola a znovu a furt. Základem je neznalost, hloupost a fobie..
Nazí přicházíme na svět, nazí z něj odcházíme.. Rodíme se z nějakou genetickou výbavou. Kterou jsme si nevybrali. Byla nám dána a žijeme s ní celý život. ...většina lidí, obrovská většina lidí respektuje lékaře a lékařský výzkum, ale odmítá uznat chromozom X a Y. S touto genetickou dispozicí se člověk narodil a s tou umírá. K těm chromozomům je připoutáno naše vnímání sexuality.
A pak je ještě něco, co s tím nemá nic společného a tím je deviace ... sexuální úchylky.. potud jasné? Jak komu, ale většině lidí ano.
Ještě jednu věc zmíním.. a tou je nahota. Nahota lidského těla.. ta také vadí a zase především velkým inkvizitorům. Chodím do sauny, i společných a lidské tělo, pokud nevypadáte jako Michelangelův David, .. prostě, nic moc.
A teď ta akce... Když se lidé scházejí a baví nezajímá mne jejich sexualita, zajímá mne to co činí .. Jestli fotbaloví fanoušci baví tak, že ze stadionu nezůstane kámen na kameni.. žádá někdo zákaz kopané? Fotbal mi nic neříká a na stadion nechodím.. akorát v daních platím policii. Když se motorkářské gangy projíždí Prahou .. viz setkání motorek HD. Zajímá mne jen to co je mimo hranici zákona.
Na závěr.. lidé s podobným vnímáním se setkávají a baví se.. pejskaři na výstavách, hasiči na svých akcích - dializovaní jezdí spolu tam a zase zpět..
Toť vše .. Dalo by se psát dál.. něco o rozmnožování, o adopci a také o hlouposti, předsudcích ..

Ale, pokud se Vás toto téma osobně netýká, je lepší mlčet. Já, myslím, že se mne týká a tak jsem se ozval.

Žádné komentáře:

Okomentovat